Een stuk van mijn ziel

In begin 2016 begon ik semi-autobiografische strips te maken, aangezien mijn nobele goed voornemen voor dat jaar ‘meer tekenen’ was.

Ten ere van mijn 30ste verjaardag op 5 mei bundelde ik 10 stripjes in ‘Een stuk van mijn ziel’.

Een_stuk_van_mijn_ziel_Inne_Haine

Mensen uit de straat zeggen over deze stipjes:

‘Mag ik da boekske meenemen, is da gratis?’

‘Inge Heine, die ken ik niet.’

‘Mhhh… Gij kunt schoon mannekes tekenen.’

Kortom, mysterieuze en veelbelovende woorden.

Een_stuk_van_mijn_ziel_Inne_Haine_4

Confetti! Elke cover is uniek. De boekjes zijn bij mij te koop voor 8 € / stuk.

Een_stuk_van_mijn_ziel_Inne_Haine_te_koop

Een_stuk_van_mijn_ziel_Inne_Haine_3

Een_stuk_van_mijn_ziel_Inne_Haine_2

Dit bericht werd geplaatst in Biografische strip, Publicatie & Boeken, Strip. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

