Dag van de arbeid

Vandaag is het 1 mei, dag van de arbeid. Om daar even stil bij te staan maakte ik stripjes over mijn 2 jobs.

Ik heb een parttime job als commercieel bediende bij NMBS Europe. Ik beantwoord telefoons, mails en vragen via social media in verband met internationale treinreizen. Dat doe ik ondertussen al 5 jaar, feestje!

15_Inne_Haine_aan_het_werk_Contact_Center

Buiten mijn vaste job ben ik ook freelance illustrator. Ik haal veel voldoening uit mijn tekenopdrachten en heb gelukkig nog tijd om aan mijn eigen stripjes en projecten te werken.

Wat als… illustreren een kaartspel zou zijn?

14_Inne_Haine_illustrator_kaartspel

Dit bericht werd geplaatst in Biografische strip, Strip. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

