Pulp deLuxe : Introvert

Voor dit verhaal baseerde ik me op de Ted Talk ‘The power of introverts’ van Susan Cain.

At least one-third of the people we know are introverts. Although our culture undervalues them dramatically, introverts have made some of the great contributions to society.

Ik ben een introvert. Gelukkig ben ik in het goede gezelschap van mensen zoals Bill Gates, Emma Watson, Mahatma Gandhi, Audrey Hepburn en de tekenares Gemma Correll (die haar introverte overpeinzingen en belevenissen geniaal op papier weet te zetten)

Ik zette mijn gedachten even op een rijtje in dit stripje over introversie.

12-introvert-inne_haine_1

12-introvert-inne_haine_212-introvert-inne_haine_3

Mijn stripje verscheen op de Pulp deLuxe website.

Dit bericht werd geplaatst in Biografische strip, Strip. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

