Spoonflower

Op Spoonflower kan je je eigen patronen op stof of behangpapier laten drukken. Ze hebben ook een maandelijkse wedstrijd. Het thema Japanese Garden beviel me wel. Ik liet me inspireren door bonsais, huisjes met lampions en koikarpers. Ik zou heel graag naar Japan op reis willen gaan, al zullen we het dit jaar waarschijnlijk moeten stellen met een bezoek aan de Japanse tuin in Hasselt.

Inne_Haine_Spoonflower_Japanese_Garden

Ooit heb ik een tekening gemaakt over een schoonheidswedstrijd voor kanaries, The International Canary Silhouette Championship. Het inspireerde me om dit patroon te maken.

Inne_Haine_kanarie_canary_patroon

Dit bericht werd geplaatst in Illustratie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

