Geboortekaartje

illustratie_geboortekaartje_illustration_birth_announcement_card-Inne_Haine

Ik heb mijn eerste geboortekaartje ontworpen. Samen gingen we op zoek naar het beste ontwerp en dan kon ik aan de slag met potlood en verf. Uiteindelijk is het een heel charmant schilderijtje geworden. Een paar dagen geleden kreeg ik het toegestuurd en ik ben heel blij met het resultaat.

illustratie_geboortekaartje_Inne_Haine

Indien je interesse hebt in een uniek en persoonlijk geboortekaartje of trouwkaartje kan je me steeds vragen als illustrator / ontwerper.

Dit bericht werd geplaatst in geboortekaartjes, Illustratie, kaartjes, werk in opdracht. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

