Mijn Meest Epische Biografische Avonturen

Ik zat er al een tijdje op te broeden, maar nu is het eerste stripje online. Aanvankelijk wilde ik mijn strip promoten met ‘tussen de soep en de patatten bedacht, snel en crappy getekend, maar vooral eerlijk’, maar mijn vriend Mathias vond dat een beetje denigrerend naar mezelf toe. Dus daarom: De Meest Epische Biografische Avonturen van Inne Haine zijn nu te volgen op Pulp DeLuxe. De komende weken volgen nog meer episodes.

Inne_Haine_stripje-1

Als extra ook nog mijn verhaaltje ‘Alleen op de wereld’. Het was een stijltest voor mijn biografische strips maar ik heb uiteindelijk gekozen voor een simpelere stijl en inkleuring. Het gaat over angst, want ik ben nu eenmaal een bang hertje. In dit verhaal ben ik bang voor het einde van de wereld.

alleen op de wereld pg1alleen op de wereld pg2

Dit bericht werd geplaatst in Biografische strip, Strip. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

