Ik laat in mijn kaarten kijken…

Ik werk mee aan het Drawn kaartspel. Elke kaart wordt geïllustreerd door een Belgische of Nederlandse illustrator of striptekenaar. In augustus wordt het kaartspel gelanceerd en volgt er ook een expo in het Nationale Museum van de Speelkaart in Turnhout.

Enkele van de deelnemers zijn oud-klasgenoten Delphine Frantzen, Emilie Timmermans, Jasper Van Gestel en talenten zoals Michael Olbrechts, Stijn Gisquiere, Kevin Cuyt en Serge Baeken.

Ik moet mijn illustratie nog afwerken maar als zoethoudertje is hier alvast een ontwerpschets. Het wordt klaveren 1.

drawn_kaartspel_Inne_Haine_voorontwerp

Dit bericht werd geplaatst in Expo, Illustratie. Bookmark de permalink .

Een reactie op Ik laat in mijn kaarten kijken…

  1. Pingback: Drawn Kaartspel | Inne Haine

Geef een reactie

