Grafixx

Dit weekend vond het uitmuntende Grafixx festival weer plaats in Antwerpen. Dit jaar werd er ook een wedstrijd georganiseerd, Grafixx Greenhouse. Het thema was ‘zwart gat’ en de winnaars werden geëxposeerd.

Grafixx_Greenhouse_Inne_Haine

Ik heb mijn kans gewaagd en was dan ook blij dat ik bij de winnaars was. In mijn illustratie vergelijk ik het zwarte gat met een zwangere vrouw, ze groeit en groeit en geeft misschien ooit haar inhoud prijs.

Inne_Haine-Black_Hole_Mothership

Op het Grafixx Zine Fest werd ook Pleh Girl verkocht, het nieuwe boekje van Yum Yum Zines. Het ideale boekje voor liefhebbers van mannelijk naakt in fluoroze inkt: testosteron, pompende aders, glimmende spieren…

Pleh_Girl_Magazine_YUM_YUM

Mijn bijdrage is deze wulpse Sean Connery. Bekijk zeker de trailer van Zardoz als je wilt weten waar ik mijn inspiratie vandaan haalde.

Pleh_Girl_Inne_Haine_2

Dit bericht werd geplaatst in Evenementen, Expo, Illustratie, Publicatie & Boeken. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

