Plannen

Inne_Haine-plant(klein)

Ik ben een mijmeraar. Misschien steekt dat de kop op omdat het herfst is, sowieso een melancholisch seizoen. Ik heb mijn gedachten op een rijtje gezet en neem mezelf voor om er opnieuw in te vliegen.

Ik voel me schuldig omdat ik de voorbije maanden niet zo veel tijd heb gespendeerd aan mijn eigen werk. Ik neem mezelf voor om meer te gaan tekenen. Gelukkig broed ik al een tijdje op nieuwe ideeën die wachten op de juiste aanpak en uitwerking.

Gras_plukken-Inne_Haine-(klein)

Dit bericht werd geplaatst in Illustratie, Schetsboek. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

