Sweet!

Vrijdag ben ik in Turnhout de etalage van Zoet & Zo gaan opvrolijken met suikerspinwolken en een peperkoeken huisje. Die snoepwinkel opent binnenkort en een raamtekening is de gepaste manier om dat duidelijk te maken aan de passanten.

raamtekening_Inne_Haine_1 Raamtekening_Inne_Haine_3Raamtekening_Inne-Haine_4 Raamtekening_Inne_Haine_8  Raamtekening_Inne_Haine_7 Raamtekening_Inne_Haine_6

Ik ben domweg vergeten mijn bijdrage aan de vorige editie van The Big Draw Antwerpen met jullie te delen, en nu we het toch over Posca stiften en raamtekeningen hebben…

Tijdens de Big Window Walk namen Charlotte Dumortier en ik de etalage van Comptoir in Antwerpen onder handen. In oktober is het The Big Draw in Leuven en zullen we ook raamtekeningen maken. Ik kijk er al naar uit.

Big_Draw_Antwerpen_Inne_Haine-Charlotte_Dumortier-2 Big_Draw_Antwerpen_Inne_Haine

Window drawing for a new candy shop in Turnhout + The Big Window Walk Antwerp 2014.

Dit bericht werd geplaatst in Evenementen, Illustratie, raamtekening, werk in opdracht. Bookmark de permalink .

2 reacties op Sweet!

  1. marie-thérèse de troij zegt:

    Proficiat Inne de tekeningen zijn prachtig !

Geef een reactie

