Schetsboek tijd!

Oggl_0615  Oggl_0616

Joepie, het Klein Geluk boekje is af! Het gaat over 10 x genieten. Hou je ook van zwemmen in de zee of genieten van een mooie wandeling in het groen? Klein Geluk meet 9 x 40 cm, is in zwart-wit maar voor deze SuperDeluxe uitgave is het klavertje vier in het groen. Vanaf nu te verkrijgen.

Klein_Geluk-Inne_Haine-1Klein_Geluk-Inne_Haine-2

De meeste tekeningen tekende ik in mijn schetsboek en werkte ik erna verder uit. Ik ben bezig met een nieuw boekje, maar later meer daarover. Hieronder nog enkele andere tekeningen uit mijn schetsboek. (klik om te vergroten)

En ten slotte nog wat reclame, op zaterdag 13 juni signeer ik op het Stripgidsfestival in Turnhout, samen met vele andere tekenaars. Zeker de moeite waard!

Inne_Haine_Stripgids_Festival_Turnhout

Dit bericht werd geplaatst in Hebbedingetjes, Illustratie, Schetsboek. Bookmark de permalink .

2 reacties op Schetsboek tijd!

  1. Groentje zegt:

    Super leuk gemaakt!

Geef een reactie

