Klein geluk

Sinds een week hebben we een nieuwe huisgenoot. Het beestje zat naast een drukke baan, we konden het niet laten zitten en hebben er dus een nieuwe vriend bij voor de komende 50 (!) jaar. En daar hoort natuurlijk een bijpassende action figure bij. Als we van ‘action’ kunnen spreken bij een schildpad natuurlijk. Welkom Koopa / Klomper.

Koopa-Klomper-schildpadKoopa-Klomper_Inne_Haine

Deze maand was ik op Klaxon stripfestival en zag daar zoveel leuke kleine boekjes dat ik er ook één wilde maken. Ik werk aan een ‘klein geluk’ boekje met 10 dingen die mensen gelukkig maken. Ik heb ze niet uit mijn duim gezogen, ze komen uit een lijst van 50 zaken die mensen gelukkig maakt.

Oggl_635675491507230198Oggl_0588Oggl_0601

Have a nice day!

Dit bericht werd geplaatst in Illustratie, Schetsboek. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

