Monster

De laatste tijd ben ik bezig met het schilderen van een korte strip. Als ik word geselecteerd zal mijn werk te zien zijn op een expo rond het thema ‘monsters’ eind 2015. Het is niet mijn gewoonte om strikt naar de realiteit te werken, maar voor dit verhaal heb ik me vooral op foto’s gebaseerd. Hier alvast enkele beelden.

Oggl_0497 Oggl_0503 Oggl_0484 Oggl_0507

Dit bericht werd geplaatst in Strip. Bookmark de permalink .

3 reacties op Monster

  1. innehaine zegt:

    Er komt al een kat in voor, een zwarte. Je zal later wel zien… Farouk is niet zo’n held dus denk ik dat hij de confrontatie met de blaffende hond eerder uit de weg zou gaan.

  2. André zegt:

    Destijds toffe afbeeldingen over de Zoo,nu een fijn weergave van dieren.Proficiat Inne.

Geef een reactie

