Magazinne

foto_Stripgids_Inne_Haine

Foto: Bart Van der Moeren

2014 was een fijn jaar. Op artistiek vlak is de uitgave van mijn eerste stripalbum het belangrijkste. Maar daar laat ik het niet bij, Mathias Van den Berge en ik zijn aan een nieuw verhaal aan het schaven, maar het zal nog wat wachten zijn op de eerste tekeningen. Nog ander leuks is de Stripgids van winter 2014. Mijn eerste serieuze interview, wow!

Stripgids_interview_Inne_Haine_1  Stripgids_interview_Inne_Haine_2

Minder goed magazinenieuws kreeg ik van Klasse voor Leraren. In september was ik net aan mijn 2de jaargang als illustrator begonnen, maar mooie liedjes duren niet lang… De Vlaamse Regering besloot het budget van Klasse drastisch terug te schroeven, waardoor ik en andere tekenaars in de kou kwamen te staan. Daarom hier de laatste tekeningen die ik (voorlopig) maakte.

klass_ loopbaan_Inne_Haine_2014

Klasse_Inne_Haine-inbraakpreventie  Klasse_Inne_Haine-social_media

Dit bericht werd geplaatst in Het Mirakel van Vierves, Illustratie, Interview, Publicatie & Boeken, werk in opdracht. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

