Toon me uw voeten en ik zeg u wie u bent

Buiten commerciële opdrachten doe ik soms ook privéopdrachten. Met deze tekening verover ik nu ook een plaatsje in de collectie van Bart Persoons. Hij mailde me een tijd geleden met de vraag of ik een tekening over voeten wilde maken, teenlezen om meer specifiek te zijn.

Kijk ook eens op zijn website om kennis te maken met zijn teenschoenen en andere voetgerelateerde projecten.

Dit bericht werd geplaatst in Illustratie. Bookmark de permalink .

2 reacties op Toon me uw voeten en ik zeg u wie u bent

  1. Merle Kolf zegt:

    Hi Inne, weet je ook van wie het citaat is? ‘toon mij uw voeten en ik zeg u wie u bent?

    Dank alvast.

    Hartelijke groet,
    Merle

    • innehaine zegt:

      Hallo Merle,

      Het is geen citaat dat ik van iemand heb overgenomen. Ik heb me gebaseerd op uitdrukkingen in de aard van “toon mij uw vrienden en ik zeg u wie u bent”.

      Groeten,
      Inne

Geef een reactie

