Gedichtendag

Penselen en glasstiften in aanslag voor de gedichtendag! Op 30 januari kleedde ik een Antwerpse etalage in. Het was een samenwerking tussen het SKETCH collectief en Jeugd en Poëzie.

gedichtendag-02

gedichtendag-03

gedichtendag-01

Achja, het is niet zo simpel om deftige foto’s van een raam te nemen… Maar ik heb wel zin gekregen om iets op mijn eigen ramen te tekenen 🙂

Dit bericht werd geplaatst in Evenementen, Expo, Illustratie, raamtekening. Bookmark de permalink .

2 reacties op Gedichtendag

  1. Giselle Aerts zegt:

    Dag Inne,
    Wat maak je leuk en goed werk! Je bent best een voorbeeld voor me. Sinds vorig jaar heb ik ook de verfstiften ontdekt en hoop ik mijn omgeving als een wat vaker een raam te mogen versieren. Wanneer ik dan een opdracht heb , is het elke keer bij de teksten een hele uitdaging om dat in spiegelschrift te doen. Vooral omdat ik het spontaan ter plekke bedenk ( brainstorm op voorhand wel) en dus geen tekst omgekeerd op het glas bevestig aan de buitenkant. Heb jij daar trucks voor probeer je ook free style in spiegelbeeld te werken. Ik zou mijn letters nog mooier willen maken, maar dat lukt niet in spiegelbeeld of beter gezegd, dat is een hele karwei. Jij werkt toch ook altijd aan de binnenkant van een raam met posca? Moest je je tips niet willen prijsgeven, geen probleem hoor, maar ik kom maar niemand tegen in mijn kringen die er mee bezig is en dit weet. Héél veel succes en genot nog van je kunsten!
    Giselle

    • innehaine zegt:

      Hoi Giselle,

      Niet altijd simpel, in spiegelbeeld werken 🙂 Als ik het me goed herinner heb ik dit gedicht even op papier gezet (in het klein) en dan op de achterkant van dat papier overtrokken op de lichtbak als leidraad, zodat het al in spiegelbeeld stond. Dan heb ik het gewoon van het papier overgeschreven, omdat ik vreesde dat ik anders omgekeerde letters ging hebben.

      Groeten,
      Inne

Geef een reactie

