De eerste investering

April is een happy month! Deze maand kreeg ik goed nieuws in verband met mijn strip, het Vlaams Fonds der Letteren kent mij een startbeurs toe om mijn verhaal verder af te werken. Een eerste financiële investering is ondertussen al gedaan. Omdat handmatig letteren traag gaat en ik geen font/lettertype vond dat genoeg op het mijne leek besloot ik om mijn eigen handschrift in een font om te zetten. Dus kocht ik TypeTool, tekende wat letters in Illustrator en heb ik nu mijn eigen font. Voorproefje zien zegt u? Voilà!

Vierves-tekst-test-Inne_Haine

Dit bericht werd geplaatst in Het Mirakel van Vierves, Strip. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

