Bang!

Ik speelde al een tijdje met het idee om kortverhaaltjes te maken over angst. Zelf heb ik eens zitten opsommen waar ik bang van ben, zowel kinderangsten als fundamentele angsten waar ik nu nog mee kamp. Vroeger was ik bang voor ‘het monster in het behangpapier’, dat was een figuur die ik ’s avonds in het reliefbehangpapier zag verschijnen als het licht erop scheen. Nu ben ik nog steeds wat bang van diep water (na vele nachtmerries van vroeger) en lijkt de apocalyps me het engste dat een mens ooit kan overkomen. De angst die me het meeste tegenwerkt is mijn sociale angst en verlegenheid. Kortom, ideeën genoeg rond dat thema. Hier volgt een pagina uit ‘Bang’, mijn inzending voor de stripwedstrijd ‘De Plastieken Plunk’ dit jaar. Duimen maar!

Dit bericht werd geplaatst in Strip. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

