Vierves stijl- en kleurtesten

Toegeven, het is even wennen om weer in kadertjes te gaan tekenen. Het papier waarop ik mijn lijntekening heb laten printen is niet echt goed papier om op te verven, maar het geeft alvast een idee hoe het eruit gaat zien. Hier en daar nog iets aanpassen en ik augustus zou ik serieus willen beginnen tekenen.

Dit bericht werd geplaatst in Het Mirakel van Vierves. Bookmark de permalink .

2 reacties op Vierves stijl- en kleurtesten

  1. merel zegt:

    Hey Inne, het is maar een ideetje maar je moet anders eens proberen op Ca grain papier van canson. Je hebt dat in verschillende dikten. Ik heb onlangs er een print op gezien van een klant en dat gaf echt wel goed. Als je wat dikker papier gebruikt kan je er ook op schilderen. Het heeft wel een fijne korrel.
    Groeten
    merel

    • innehaine zegt:

      Hallo Merel,
      Ik heb dat papier ook, is inderdaad leuk om op te werken. Maar ’t hangt er van af welk papier de printshop in zijn printer wilt steken. Ik had zelf eens zo’n zwaar papier mee en toen is de apparatuur vastgelopen… Dus dat vraag ik beter niet meer 🙂

Geef een reactie

