De perfecte vrouw – Dat ik u graag zie

Het is eind juni en het schooljaar loopt ten einde, een goede gelegenheid om nog een deel van mijn eindwerk online te zetten. Ik had het nog even ten ruste gelegd nadat ik in september 2011 was afgestudeerd.



Je hebt Flash nodig om dit document te bekijken. Indien je hierboven geen boekje ziet kan het zijn dat je internetbrowser het bestand blokkeert, dat kan je ongedaan maken door je ActiveX-filtering uit te schakelen. Klik op het boek en navigeer tussen de pagina’s met de pijlen aan de zijkant van de pagina’s < en >. Sluit de viewer boven af met ‘X’. Je kan het document ook bekijken via mijn Issuu-account: http://issuu.com/innehaine

Dit bericht werd geplaatst in eindwerk 2011, Strip. Bookmark de permalink .

Een reactie op De perfecte vrouw – Dat ik u graag zie

  1. Ongelooflijk mooi boekje, Inne…Ik zou écht met jou mijn strip willen maken…

Geef een reactie

