Nieuw voer!

Uit het schetsboek.

Dit bericht werd geplaatst in Schetsboek. Bookmark de permalink .

4 reacties op Nieuw voer!

  1. Hoi! wat een leuk werk!
    ik kwam via via op je blog terecht en vroeg me af; zouden we een stukje over je mogen plaatsen op de illustratie/inspiratieblog http://drawntominerva.blogspot.nl ? (is maar heel kort hoor, en positief!) graag een berichtje als het niet goed is 😉
    groetjes, Anne Stalinski

    • innehaine zegt:

      Hey Anne,

      bedankt voor de interesse. Ik heb jullie blog net bekeken, en het is zeker oké dat jullie mijn site erop vermelden. Leuke blog trouwens, het is inspirerend om werk te zien van andere mensen. Fijn dat jullie ook een plaatsje voor mij hebben vrijgehouden.

      Vele groeten,
      Inne

  2. Hello ! I love your work : it’s very sensitive, and some of your images are poetic. That’s all I love in illustration 🙂

Geef een reactie

